سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برس پهناور با موهای طبیعی

برس پهناور با موهای طبیعی

در شرایطی‌که پیرو ظاهری طبیعی و در عین درحال حاضر گسترده میباشید ، یک برس مطلوب و طبیعی تعیین قابل قبولی میباشد. این برس یکی‌از دوستداشتنی ترین برس ها هست .

بهترین مارک ریمل

 

برس قورباغه ای تشکیل شده از الیاف تصنعی و مصنوعی

این برس برای کسانی که مژه های ظرافت دارا هستند مطلوب میباشد و دوست دارا‌هستند که مژه های خویش را کیفیت عالی خیس نشان دهند میتوانند از این برس به کارگیری کنند.

 

بی تردید دیدن کنید : رژ لب مطلوب برای پوست تیره چه رنگی میباشد؟

 

 

 

ریمل مبنی بر ترکیبات و ماده ی آن

 

ریمل پودری
این ریمل مطلوب وقتی میباشد که شما دیرتان گردیده و می خواهید به جای نزدیک بروید که آن را به راحتی می اقتدار با چندین قطره آب تنظیم کرد و از ریشه به مژه زد که مژه ها را مانند مژه های تصنعی و مصنوعی نشان میدهد . این ریمل برای عروسی و یا این که مجلسی که طولانی میباشد مطلوب وجود ندارد

 

 

ریمل کرمی
این ریمل مطلوب کسانی میباشد که مژه هایی نادر پشت دارندو می‌خواهند که مژه های آن ها اضافه چشم بشود مطلوب میباشد البته این ریمل خیلی ریلکس پخش میشود و می بایست با وسایل خاصی از آن بهره برد. این ریمل به مژها میتواند حجم ، عمق و سنگینی لازم را بدهد.

 

ریمل مایع
این ریمل در دو مدل موجود هست یک گونه آن با شستن پخش میگردد و دسته دیگر آن ضد آب بوده و با شستن آن در فیس پخش نمی‌شود و به طور فیتیله ای تمیز می گردند. برای خانم هایی که مژه های فری دارا هستند مطلوب میباشد و یافت کردن این جور ریمل فعالیت رنج وجود ندارد .

 

ریمل های قابل شستشو

در حین روز ، برای داشتن آرایشی بی آلایش به کارگیری از این گونه ریمل آیتم ی قابل قبولی میباشد این ریمل به راحتی با زدن آب به طور منزه میگردد. این مدل ریمل ها ماندگاری بالایی ندارند و ممکن میباشد که در برخی مواقع پایین دیده لکه ها ی سیاه ساخت نماید.

 

ریمل‌های ضدآب

 

این ریمل بر عکس ریمل های حلال در آب ماندگاری زیاد داشته و در ذیل دیده پخش نمی شوندکه برای فصل های فصل‌پاییز وتابستان مطلوب میباشد . این ریمل را بایستی با محلول های تمیز کننده آرایشی منزه کرد چون به راحتی از مژه منزه نمی‌شود .