سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه های نوسازی ریمل کم آب گردیده

ط

در مقاله های پیشین در خصوص ریمل چه میباشد؟، نکاتی برا ی خرید ریمل و حتی تولید ریمل های خانگی مطالبی ارائه شد . درین نوشته‌ی علمی می خواهیم فراگیری هایی در مورد ی تجدید بنا ریمل های قلیل آب گردیده داشته باشیم . ریمل از پاراگراف اسباب و اثاث آرایشی می‌باشد که معمولا در کیف بهترین مارک ریمل

  هر خانمی پیدا می گردد، این کالای شگفت انگیز خوبی فقط باعث زیبایی چشم ها می شود بلکه کلیه عیوب دیده را هم می پوشاند و در شرایطی‌که چشمانی ریز داشته باشید با استفاده از ریمل مرغوب می‌توانید چشمان خود را درشت خیس و زیباتر نشان دهید . متاسفانه، بعضی از ریمل ها به خیال مرغوب نبودن و یا این که کیفیت بالا نبودن، زود قلیل آب میشوند، البته برخی از ریمل ها نیز به خیال و خاطر استفاده نکردن، سبب ساز می گردند که مواد درون ریمل به برس ریمل بچسبد که درواقعیت به آن، ریمل قلیل آب شده گویند . چندین از خانم ها به علت نداشتن داده ها کافی، ریمل های کم آب شده خویش را به بدور می اندازند و ما در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم خاطر بگیریم چطور این ریمل های کم آب گردیده را ترمیم و بازسازی کنیم .

 

بهترین

برند ریمل

شیوه

های مرمت ریمل قلیل آب گردیده همانگونه که در صدر اشاره کردیم، نباید فورا ریمل اندک آب شده را دور انداخت، بلکه از یک سری خط مش می اقتدار ریمل هایی که موقعیت بی آبی‌رنگ دارا می باشند و یا این که بر روی مژه ها می چسبند را به راحتی جاری کرد .

به‌دنبال طولانی تر توضیح می‌دهیم:

برای برطرف کردن قلیل آبی‌رنگ ریمل، می‌توانید یکسری قطره روغن زیتون را داخل ریمل بریزید و تکان دهید، خواهید مشاهده کرد که ریمل شما دیگر ناچیز آب نخواهد بود .

یکی آسانترین کارهایی که میتوانید برای ترمیم ریمل قلیل آب گردیده خودتان فرمایید، به کار گیری از یکسری قطره چای در درون ریمل می باشد . با این نحوه ریمل شما دیگر قلیل آب نخواهد بود .

یکی‌از روش های جالبی که می توانید برای برطرف کردن کم آبی رنگ ریمل انجام دهید، به کارگیری از 3 قطره چشمی به داخل ریمل است . یادتان باشد که پس از به عمل گیری از هر مورد از روشهای بالا، به طبع ریمل خود را تکان دهید .

در صورتی‌که درون ریمل تان روغن بادام شیرین بریزید، البته تعدادی قطره وسپس آن را خوب حرکت دهید، خواهید مشاهده کرد که ریمل شما از موقعیت بی آبی خارج می شود .

در صورتی یکسری قطره گلاب را در ریملی که حالت اندک آب داراست، بیشتر فرمایید و آن را تکان دهید، متوجه می شوید که چقدر ریمل روان گردیده و دیگر حالت چسبندگی و بی آبی در آن نیست .

به کار گیری از آب داغ برای وقتی می باشد که موارد بالا را در دسترس ندارید؛ پس سزاوار ترین راه‌حل برای برطرف کردن قلیل آبی ریمل به حساب آورده می شود . ریمل خود را کاملا در آب داغ بگذارید و یکسری دقیقه شکیبایی کنید، آن گاه ریمل را خارج آورده و جنبش دهید، خواهید روءیت کرد که ریمل شما دیگر اندک آب وجود ندارد .

یک روش دیدنی دیگر برای احیای ریمل، به عمل گیری از آب داغ و مایع لنز می باشد . نخست ریمل خود را در داخل فنجان آب داغ بگذارید، ولی به زمان 5 دقیقه و آن گاه در داخل ریمل، 5 قطره مایع لنز را بریزید و به برهه وقتی 15 ثانیه جنبش دهید، با این روش یگانه، ریمل شما دیگر کم آب نخواهد شد .

یادتان باشد، در حالتی‌که از ریمل کمتر به کار گیری میکنید و تنها برای مجالس یگانه مورد به کارگیری قرار می گیرد . بدون تردید ریمل را در بالای فریزر نگه داری فرمائید تا مدام تازه و قابل استفاده باشد .نحوه های نوسازی ریمل کم آب گردیده