سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا مژه رشد میکند

ولی داشتن مژه هایی بلند ریشه ی ژنتیکی داشته اما این بدان مضمون‌ نیست که فردی که دارنده ژن خوب نیست نمی تواند از مژه های بلند استفاده پیروزشود .

 بهترین مارک ریمل

با اعتنا به تحقیقات انجام گردیده رابطه مستقیمی در بین تندستی مو و تغذیه وجود دارد، بدین ترتیب در حالتی که شخصی به اندازه کافی از ویتامین های محلول در چربی همانند، مجموعه ویتامین های B، ویتامین C و کلاژن ها به کار گیری نکند، ممکن می‌باشد سالم مو خویش را به خطر بیاندازد .

 

استعمال بیش از حد از تولیدها چشمی، علی الخصوص استعمال طولانی بازه زمانی از ریمل و مژه های تصنعی و کاشت مژه، می تواند مژه های شما را ضعیف خیس و چه بسا منجر به ریزش مژه ها شود .

 

پرورش

مجدد مژه چقدر طول میکشد هنگام بیدار شدن از خواب ممکن می‌باشد یک یا دو تار مژه بر روی مدل تان بیابید، مطمئنا این فرمان برایتان آزاردهنده و غیر مطلوب هست ولی دقت داشته باشید که مژه های شما همانند دیگر موهای شما ریزش دارااست و این دستور فرآیندی ارگانیک میباشد و همانند موهای بقیه قسمتهای بدن، عصر زمانی پرورش مژه هم معلوم است .

 

نسبتاً در میان 90 الی 150 تار مژه بر روی پلک بالا و 70 الی 80 تار دیگر بر روی پلک پایینی قرار دارااست . موهای بدن در دوره هنگامی مشخصی رویش کرده و بازه دوران پرورش مژه هم به همین مقدار معین می‌باشد .

 

سرعت

رویش مژه رشد

مژه چقدر طول می کشد

این عصر وقتی از مرحله رشد (آناژن) شروع شده و دربین 30 تا 45 روز طول می کشد که هر مژه معمولا غایت تا 10 میلی متر بلند می شود . تراز بعد از آن که پرورش متوقف شده و فولیکول های مژه خورد و آسیب پذیر می شوند را سطح انتقال (کاتاژن) می نامند . در صورتی‌که در این مرحله مژه ریزش داشته باشد، سریعا جایش با مژه ی دیگر مالامال نخواهد شد . این مرحله 2 الی 3 هفته طول دارد . مرحله ی بعدی که تراز ی ساکن (تلوژن) اسم داراست ممکن می‌باشد تا بیش از 100 روز ارتفاع بکشد تا مژه ی جدیدی جایگزین شود . این عصر معمولا میان 4 الی 8 هفته طول می کشد تا یک مژه بطور بی نقص جایگزین شود .

 

کنده

شدن مژه بر اثر اکستنشن پرورش

مژه چقدر ارتفاع می کشد