سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خطرات کاشت مژه را جدی بگیرید

بله، مطلقا خطرهایی دارااست . چسب مژه مصنوعی می تواند سبب ساز التهاب پوست پلک و قضیه ساز اگزما و آلرژی شود . البته ممکن هست این عارضه ها در اولین نوبت بروز نکند البته فرد آنگاه از یک‌سری بار استعمال از مژه تصنعی و مصنوعی معمولا دار اختلال می شود . ضمن این‌که این چسب ها حاوی ماده سرطان زا هم می‌باشند .


پس بهترین مارک ریمل 

قابلیت و امکان اینکه شخص پس از کاشت مژه تصنعی مبتلا آلرژی نیز شود، وجود دارد؟

بله، مژه های تصنعی دربردارنده فلزات سمی و مواد حفظ کننده شیمیایی هستند که خود عاملی محکم برای دوری از آن هست . ضمنان در حالتی که به لاتکس آلرژی دارید، اولیه باید مطمئن گردید که چسب مژه موضوع استفاده دربردارنده این ماده حساسیت زاست یا خیر . البته این مورد تقریبا ناممکن هست چون این چسب ها سوای وجود لاتکس نمی توانند مژه را روی پلک نگه دارند . به این ترتیب خوبتر میباشد دستکم پیشین از انجام این کار به کلینیک های حساسیت مراجعه نمایید تا آزمایش های تشخیصی برایتان انجام شود .


چرا

پس از گذاشتن مژه های تصنعی و مصنوعی مژه های پیشین آغاز به ریزش می کنند؟

زیرا فشار متعددی به پیاز مژه وارد می شود و ممکن هست شخص مژه های خود را برای مدام از دست بدهد . به همین استدلال سفارش می کنیم هیچ زمان برای زیبایی مژه های خویش دنبال منش های خطرناک نروید و فقط از ریمل که به مراتب ارزان تر، بی آلایش خیس و در عین اکنون موثر هم است، به کارگیری فرمایید . اما ریمل های نامرغوب نیز ممکن است منجر حساسیت و عفونت دیده خانم ها شوند .


بسیاری از خانم ها اندیشه می نمایند کاشت مژه، رویکرد موثری برای تصحیح کم پشتی مژه های آنها یا این که زیباتر به حیث رسیدنشان است . به همین عامل به آرایشگاه ها مراجعه می نماید .

آیا این کار صحیح است؟

خیر به هیچ وجه، آرایشگر هیچوقت برای شما مژه نمی کارد . فقط مژه مصنوعی را با چسبی مقاوم تر نصب می کند . این خط مش هم همان خطرهای به کارگیری از مژه تصنعی و مصنوعی را دارااست . همینطور به ادله تعداد بالای تک مژه ها و استحکام اکثر چسب، فشار بیشتری به پلک وارد می نماید . کاشت مژه روشی فراوان مشقت بار هست و صرفا به وسیله متخصص پوست و برای افرادی که دچار سانحه و سوختگی شده اند، انجام می شود .


برای

کم پشتی مژه ها چه پیشنهادی دارید؟

خوب تر میباشد افرادی که این اختلال را دارا هستند به کارشناس پوست مراجعه نمایند و با دریافت کردن دارو مشکلشان را حل نمایند . چون کاشت مژه خیر تنها ایراد آن‌ها را حل نخواهد کرد بلکه عواقب بیشتری را هم به دنبال خواهدداشت .


افرادی

که از مژه مصنوعی استعمال می نمایند بایستی با پیدایش چه مواردی به پزشک Doctor مراجعه کنند؟

در شرای در اثر استعمال از مژه های مصنوعی با مواقعی مانند پرخونی در چشم، خارش در پلک، ترشح از لبه پلک، درد در دیده و قرمزی در لبه پلک مواجه شدند، بایستی هرچه سرعت بالا خیس مژه مصنوعی خویش را بردارند .


به کار گیری

از مژه مصنوعی احتمال گل مژه را ارتقاء می دهد

معمولا کاشت مژه یا این که چسباندن مژه تصنعی و مصنوعی به وسیله چسب های مخصوصی که مضاعف قادر هستند، انجام می شود که به راحتی هم قابل کندن نیستند البته این عمل دلایل جانبی ای هم داراست که از آن گزاره می بضاعت به تغییر‌و تحول رنگ پلک در ناحیه و دور و اطراف چشم به خصوص تیره رنگ شدن پوست در حاشیه پلک اشاره کرد . همچنین تحریک دیده که علائمی از جمله قرمزی، خارش، ورم، سوزش، بی آبی و در برخی موارد پوسته ریزی پلک چشم را هم دربرگیرنده می شود .


ولی نکته ای که می بایست به آن اشاره کرد این می‌باشد که اشخاص به چه قصدی می خواهند این کار را انجام دهند؟ آیا منظورشان از این عمل تنها زیبایی است یا این‌که حقیقتا مژه های اندک پشتی دارند؟ در صورتیکه مژه هایشان ناچیز پشت هست بایستی مطلقا علتش را پیدا نمایند و نزد کارشناس پوست بروند . به هرحال کاشت مژه مصنوعی، آن هم به صرف زیبایی، عواقب بدی در پی دارد و سبب ساز پیدایش اگزما و آلرژی چشمی خواهدشد .


ضمن این که سفارش می شود کسانی که مژه های قلیل پشتی دارا‌هستند از مواد آرایشی کمتر به کارگیری کنند یا دستکم از مواد خوبی در این مسئله استفاده بگیرند . مثلا زدن یک ریمل مرغوب به مراتب بهتر از کاشت مژه می باشد زیرا کاشت مژه تصنعی و مصنوعی در درازمدت محلی برای جمع شدن باکتری ها و گونه های عفونت ها می شود .


به همین دلیل در شرای قصد چنین کاری دارید واجب هست یک بار دیگر به خوبی به آن تامل کنید و عواقبش را درنظر بگیرید . زیرا مژه های مصنوعی خونرسانی را در سطحی که مژه روی آن چسبانده گردیده اندک می کنند و سبب ساز ناچیز پشتی مژه های ارگانیک می شوند . مژه تصنعی احتمال ابتلا به عفونت، به خصوص گل مژه را ارتقا می دهد و این مسائل در افرادی که استعداد ابتلا به گل مژه را دارند خیلی بیشتر هست . به طور کلی، اشخاصی که از مژه های مصنوعی استعمال می نمایند عمده به گل مژه مبتلا می شوند .


مژه های تصنعی و مصنوعی می توانند تنها برای بعضا از افراد مفید باشند . برای مثال در صورتیکه شخصی مژه اش را در اثر سوختگی یا این که بیماری، از دست بدهد و قابلیت و امکان کاشت مژه مهیا نباشد، پزشک معالج استفاده از مژه های تصنعی و مصنوعی را سفارش می نماید . بدون شک تشخیص این‌که شخص شرایط کاشت مژه را داراست یا این که نه، بر عهده پزشکان است، نه آرایشگران! از طرف دیگر، مژه تصنعی مانند اسباب آرایشی یک وسیله فردی است؛ پس مژه مصنوعی دست دوم، به خصوص وقتی شخص دیگری را که پیش از این از آن به کار گیری کرده نمی شناسید، انقطاع جلوگیری نمایید .


به هیچ وجه مژه های تصنعی و مصنوعی خودتان را هم به کسی قرض ندهید . این مژه ها باید به رخ یکبار مصرف باشند و به کارگیری از یک مژه تصنعی و چسب منحصربه‌فرد آن به دفعه های بسیار سفارش نمی شود زیرا به طور اعتقادوباور این مژه ها با هر بار کندن و چسباندن دوباره دچار آلودگی می شوند و به دیده جراحت وارد می کنند . درضمن آرایشگران معمولا برای این‌که چشم ها کنار مژه مصنوعی زیباتر به حیث برسند، گذاشتن لنز را نیز پیشنهاد می نمایند البته این کار احتمال عفونت چشم را تا یک سری برابر بسیار می کند .


از طرفی دیگر، روی مژه تصنعی و مصنوعی نباید ریمل زد چون احتمال ابتلا به عفونت و التهاب شدید دیده بالا می رود .

در صورتی‌که در اثر استفاده از مژه های مصنوعی یا مواردی نظیر پرخونی در چشم، خارش در پلک، ترشح از لبه پلک، درد در چشم و قرمزی در کناره پلک مواجه شدید بایستی هرچه