سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مژه های معدود پشت

بهترین مارک ریمل 

مژه های معدود پشت (آنچه که ممکن میباشد تشخیص ندهید) : ممکن میباشد از دریافتن اینکه ژورنال های طبابت ریزش و نادر پشتی مژه ها را به پیری مربوط می‌دانند،شگفت زده گردید.زمانی که شرکت آلرگان عکس هایی از پایین گروه ای از خانم ها با مژه های ناکافی را که زیر آزمایشات بالینی Latisseبودند باز نگری کردند، متوجه شدند که خانم های کهن سال خیس دارنده مژه های کوتاه،معدود رنگ و نازک تری میباشند و آنها‌را با خانم های برنا خیس زیر تست، مقایسه کردند.داده ها آماری نشان میدهد که با ارتقا سن ارتفاع،ضخامت و تیرگی مژه کاهش می‌یابد.
احتمالا متوجه تغییری در مژه هایتان طی تعدادی سال اخیر گردیده اید. آیا پرپشت بودن خویش را از دست داده اند؟ آیا کوتاه خیس به لحاظ می رسند؟ یا این که نادر رنگ خیس گردیده اند؟در حالتی‌که این سیرتکامل میباشد عصر آن فرارسیده میباشد تا Latisse  را باز‌بینی فرمائید. صرفا متاع تایید گردیده FDAکه سبب ساز پرورش مژه ها گردیده و همه خصوصیت های یک مژه قشنگ را ارتقاء می‌دهد.
Latisse  سبب ساز رویش مژه های نادر پشت می‌شود:پژوهش های آزمایشگاهی نشان میدهد ، مژه های 91% خانم های 35 سال به بالای پایین تست  Latisseبعد از 16 هفته معالجه دو برابر پرتر شده‌است. درصورتی که مژه های کافی ندارید،Latisseرا در عصر معالجه خویش قرار دهید چون که به بلندتر شدن و تیره شدن و قطور شدن مژه های شما یاری می نماید.پی ببرید که چرا اشخاص دارنده مژه ناکافی در رابطه Latisseمی پرسند؟ از عصر ساخت این متاع عشق و علاقه روزافزونی وجود داشته میباشد. جای تعجبی هم وجود ندارد، Latisseاولین و فقط مال تایید گردیده FDA  در معالجه مژه های معدود پشت می‌باشد که سبب تیره خیس شدن،بلندتر شدن و پرپشتی آن می گردد.محلول Latisseدرمان رویش مژه هاست در واقعیت فقط معالجه تایید گردیده FDAکه به صورت بالینی اثبات گردیده موجب پرورش مژه ها می شود و صرفا کالا پرورش مژه در دسترس با ورژن است.Latisse مژه ها را بلندتر،پرپشت خیس و تیره خیس مینماید. محلول Latisseرا هر شب یک توشه به صورت موضعی در انتهای مژه های بالایی بکار ببرید . حاصل به‌تدریج ظواهر می‌شوند. ممکن میباشد در طی 4 هفته اولیه استعمال از لاتیس ارتقا ارتفاع مژه را مشاهده کنید و باید در طی 16 هفته به پرورش بی نقص از مژه های خویش دست یابید. این یک خیال و خاطر وجود ندارد! رویش مژه های شما حقیقت دارااست.Latisse پرورش مژه های شمارا ممکن می سازد به خیال و خاطر مخلوط فعال آن ،Bimatoprost.اگرچه مکانیسم کار ظریف آن ناشناخته میباشد البته این اعتقاد و باور موجود است که  Latisse روی فاز پرورش چرخه گیسو مژه (آناژن)   این سیرتکامل  اثر مینماید: در آغاز در‌این فاز ارتفاع مژه وسپس تعداد مژه را ارتقاء میدهد.