سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فراگیری درست ریمل زدن

بهترین مارک ریمل

فراگیری درست ریمل زدن
در آغاز دیده های خویش را به نیکی پاک نمائید تا هیچ چربی و گرد و غباری روی آن‌ها نباشد. بعد مژه های خویش را با به کار گیری از فرمژه فر فرمائید. برای این عمل کافیست به آرامی فرمژه را در نصیب انتهایی مژه و در حدود پلک قرار دهید. یک‌سری ثانیه حوصله فرمایید و مواظب باشید طی این فرایند مژه هایتان نشکنند. در مرحله آن گاه، برس ریمل را باطن تیوپ قرار داده و با حرکات چرخشی به مواد آغشته فرمائید. اعتنا داشته باشید که برس را به صورت مکرر از بدنه در نیاورید و مجدد به باطن فشار ندهید؛ چون این عمل منجر توده شدن هوا در ریمل گردیده و فرآورده زودتر کم آب خواهد شد.زدن ریمل را از نصیب ریشه آن استارت نمائید و به آرامی برس را به سمت نوک مژه ها جنبش دهید. انجام این فعالیت سبب می‌شود نصیب ذیل مژه ها مالامال به حیث برسند و روی نصیب بالایی مژه ها شم سنگینی نکند. این پروسه را با مژه های پلک پایینی نیز تکرار فرمایید. معمولا مژه های پایینی کوتاه و نادر پشت به حیث می رسند. میتوانید برای مژه های پلک پایینی از یک برس نازک خیس استعمال فرمایید.در‌حالتی که در آخر ریمل زدن متوجه شدید که مژه هایتان به هم چسبیده اند و مواد روی آنان جمع شده میباشد، یک برس پاک برداشته و مژه ها را با آن کتف بزنید تا مواد به طور یک دست روی مژه ها پخش شوند. در صورتی‌که دوست دارید مژه هایتان پرپشت خیس به لحاظ برسند، یک لایه دیگر نیز روی مژه ها ریمل بزنید. بهتر میباشد برای داشتن مژه های پرپشت، دو یا این که حتی سه لایه ریمل روی آن بزنید. یک‌سری دقیقه شکیبایی فرمائید تا ریمل روی مژه ها کم آب شوند و آنگاه مجدد با به کار گیری از فرمژه آن‌ها‌را فر نمایید. اما انجام این مرحله تماما از روی اراده میباشد و به ذوق شما بستگی دارااست.

معرفی یکی‌از شایسته ترین برندهای ریمل در جهان
ریمل واترپروف یا این که ضد آب گریماس با ساختار بی نیاز و کرمی که دارااست، تک تک مژه ها را پوشانده و تاثیر به سزایی در رنگ میکاپ دیده ها خواهد داشت. برای به کار گیری از این ریمل کافیست قبلی از نصب مژه تصنعی و مصنوعی، روی مژه های منزه ریمل آبی‌رنگ بزنید و بعداز نصب مژه، از رنگ مشکی یا این که قهوه ای به کار گیری کرده و کنتراست جذابی رفتار فرمایید.

کاربرد انحصاری ریمل گریماس
یک کدام از مزیت های این ریمل نداشتن خرده مژه میباشد که قادر است برای گریم آقایان و مجریان تلویزیون نیز آیتم به کارگیری قرار گیرد.