سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش ی درست ریمل زدن :

بهترین مارک ریمل

ریمل های مختلفی و اکثری موجود هست البته کمتر کسی میباشد که از تکنیک های تعیین ریمل و به کارگیری از آن با خبر باشد، اشخاص یه خرده میباشند که بدانند تعیین ریمل بستگی به مدل دیده و مژه ها دارااست و می بایست هنگام خرید تمام این موردها را در حیث داشت.

قبلأ صرفا یک رنگ مشکی وجود داشت ولی امروزه شما می‌توانید در تمام رنگ ها آن ها را پیدا کنید. ریمل مشکی تنها برای بلند و مالامال نشان دادن مژه ها به کار گیری می‌شد.

درصورتی که خواستید از ریمل های رنگی به کارگیری کنید سفارش می کنیم که از رنگ های تیره خیس مانند آبی رنگ ، طوطیا ای یا این که سربی که نقطه مقابل سبز و آبی‌رنگ میباشند به کار گیری فرمائید. ریمل های سبز و آبی رنگ بسیار غیر طبیعی جلوه می کنند.

 

نحوه زدن ریمل برای صیقل زدن نگاه شما اهمیت به سزایی داراست.

 

روش ی درست ریمل زدن  :

در صدر نگاه خویش را به سمت تحت بیاندازید ، در‌این‌حالت‌ مژه هایتان را از ریشه تا پایان با ریمل به اعتنا برس بکشید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و در صورتی می‌خواهید مژه هایتان پرتر به حیث برسند این فعالیت را دو یا این که سه توشه انجام دهید ، خیر طولانی تر چون در فیس به کار گیری زیاد مژه هایتان به باطن یکدیگر میروند و صورت زیبایی را به شما نمی بخشد .

 

به حافظه داشته باشید که برس کشیدن به مژه هایتان می بایست به سمت بالا و بیرون باشد تا نگاه شما در سایر افراد اثر نماید و آن ها جذب شما شوند . و اذن دهید تا ریمل تان از شرایط خیسی بیرون گردیده وخشک شود و آنگاه در صورتیکه شغل های دیگری را که مد لحاظ دارید بر روی چشمانتان انجام دهید .

 

 

 

  بیش تر بخوانید: گونه های ریمل 

 

برای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید سفارش می‌کنیم که نصیب بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری بورس بکشید . برای اینکه یک نگاه و چشمان یگانه داشته باشید سفارش می‌کنیم دفعه ی اولیه ریمل خویش را با رنگ مشکی استعمال فرمائید اما در دفعه ی بعدی از ریمل های رنگی به کار گیری فرمائید و ریمل رنگی را هم مثل ریمل مشکی از ریشه تا آخر بورس بکشید . در غایت در شرایطی که میخواهید ریمل تان منجر شود که مژه هایتان خیلی بلند شود و درضمن شرایط طبیعی خویش را نیز محافظت نماید ، ما به شما توصیه می‌کنم که پیشین از به کار گیری از ریمل ، از فر مژه به کار گیری فرمایید و سپس ریمل خویش را بکشید.

 

 

 

همینطور ازاینکه برس ریمل را چند دفعه متوالی بکشید پرهیز کنید ، معمولا مدتی که می اقتدار از یک ریمل استفاده نمود چهار ماه میباشد و بعد ریمل کم آب می گردد و بایستی آن را بدور انداخت .اذن ندهید که بقیه افراد از ریمل شما استعمال نمایند چون بنابراین میکروب و ویروس وارد ریمل شما می گردد ، به هنگام آرایش و پیرایش مطلقا نکات بهداشتی را رعایت نمائید . ولی بایستی از چه جور ریملی بهره برد ؟ریمل های حجم دهنده ، ریمل های بلند کننده مژه ها ، ریمل هایی که دارنده مژه خورده در درونشان می باشند .ریمل های حجم دهنده برای مژه های نازک و ضعیف ، ریمل های بلند کننده برای مژه های کوتاه و ریمل هایی که خورده مژه دارا‌هستند برای مژه های معدود پشت به کارگیری می گردند.