سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هم اکنون طریق ی درست ریمل زدن

 

پس از رژ لب، ریمل مهم ترین وسیله آرایشی شماست که سبب درشتی چشمها و جلوه دار شدن مژه هایتان میگردد. غیر از تنوع رنگ، ریمل ها اشکال مختلفی دارا هستند، قطور کننده، بلند کننده، حجم دهنده، لبریز رنک کننده، ضد آب و عادی…

 

 

 

شیوه زدن ریمل برای جلا زدن نگاه شما اهمیت به سزایی دارااست. بایستی اعتنا داشته باشید که ریمل شما تمام سطح مژه، از ریشه تا نوک آن، را بپوشاند.

 

 بهترین مارک ریمل

 

مژه ها به خودی خویش دارنده رنگ نادر رنگی می باشند ، و با زدن ریمل مژه هایتان پرو پررنگ خیس جلوه میکنند ولی در برخی از اشخاص استثنا ست، آنان دارنده مژه های برجسته و پری می باشند

 

هم اکنون طریق ی درست ریمل زدن

 

 

 

در بالا نگاه خویش را به سمت زیر بیاندازید ، در‌این‌حالت‌ مژه هایتان را از ریشه تا پایان با ریمل به توجه برس بکشید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و در‌صورتی‌که می‌خواهید مژه هایتان پرتر به لحاظ برسند این عمل را دو یا این که سه توشه انجام دهید ، خیر اضافه چون در چهره استعمال زیاد مژه هایتان به درون یکدیگر میروند و صورت زیبایی را به شما نمی بخشد .

 

 به خاطر داشته باشید که برس کشیدن به مژه هایتان می بایست به سمت بالا و بیرون باشد تا نگاه شما در سایر افراد اثر نماید و آن‌ها جذب شما شوند . و اذن دهید تا ریمل تان از شرایط خیسی بیرون گردیده وخشک شود و آنگاه در حالتی که شغل های دیگری را که مد لحاظ دارید بر روی چشمانتان انجام دهید .

 

برای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید سفارش می‌کنیم که نصیب بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری بورس بکشید . برای اینکه یک نگاه و چشمان مختص داشته باشید سفارش می‌کنیم دفعه ی نخستین ریمل خویش را با رنگ مشکی استعمال نمائید اما در دفعه ی بعدی از ریمل های رنگی به کارگیری فرمایید و ریمل رنگی را هم مثل ریمل مشکی از ریشه تا آخر بورس بکشید .

 

در غایت در‌حالتی که میخواهید ریمل تان منجر شود که مژه هایتان خیلی بلند شود و درضمن موقعیت طبیعی خویش را نیز محافظت نماید ، ما به شما توصیه می‌کنم که قبلی از به کار گیری از ریمل ، از فر مژه استعمال فرمائید و بعد از آن ریمل خویش را بکشید . همینطور ازاینکه برس ریمل را چندبار پی درپی بکشید دوری کنید ، معولا مدتی که می قدرت از یک ریمل به کار گرفت چهار ماه میباشد و آن‌گاه ریمل کم آب می‌گردد و می بایست آن را به دور انداخت .اذن ندهید که دیگر افراد از ریمل شما به کار گیری نمایند چون براین اساس میکروب و ویروس وارد ریمل شما میشود ، به هنگام آرایش و پیرایش بدون شک نکات بهداشتی را رعایت فرمایید . ولی می بایست از چه جور ریملی بهره مند شد ؟ریمل های حجم دهنده ، ریمل های بلند کننده مژه ها ، ریمل هایی که دارنده مژه خورده در درونشان می‌باشند و … کدام بهتر میباشد ؟

 

 

 

پیشنهاد : اشخاصی که دارنده مژه های کوتاهی می‌باشند بهتر میباشد از ریمل های بلند کننده مژه به کارگیری نمایند و اشخاصی که دارنده مژه های ضعیفی می‌باشند ، بهتر میباشد از ریمل های استعمال نمایند که دارنده مژه خورده میباشند و اشخاصی که دارنده مژه های معدود رنگی می‌باشند بهتر میباشد از ریمل های حجم دهنده به کار گیری نمایند.برای اینکه ریملی که استعمال می‌کنید تا یکسری ساعت در روز ماندگاری داشته باشد بهتر میباشد از ریمل های ضد آب استعمال نمائید و این ریمل ها بخصوص در فصل تابستان خیلی اثرگذار میباشند چون در فصل‌تابستان به علت گرمی هوا آدم عرق می‌کند و هم‌زمان با آن سبب ساز می گردد که ریمل شما نیز به سمت ذیل جاری شود و بریزد .اشخاصی که به ریمل دارنده حساسیت می باشند و یا این که آلرژی های چشمی میباشند اما با این درحال حاضر مایل می باشند که از ریمل به کارگیری نمایند بهتر میباشد ریمل های منحصر این عارضه را خریداری نمایند .